Підписатися на RSS

/Files/images/vihovna_robota_2/112.png


Учнівське самоврядування в Миколаївському професійному ліцеї торгівлі та ресторанного сервісу це метод організації учнівського колективу, який забезпечує формування товариських взаємовідносин і організаторських здібностей шляхом залучення всіх учнів до участі в управлінні загальноліцейними справами.


Виховний процес в ліцеї організовується так, щоб спрямувати розвиток молодої людини на формування духовно-моральних якостей, допомогти їй повірити у свої можливості з тим, аби формувалася цілеспрямована, організована, культурна особистість, спроможна реалізувати свій інтелектуальний потенціал, творчі здібності в умовах сучасного суспільства. Провідну роль у вихованні молоді відіграє навчальний заклад, викладачі.


Самоврядування в ліцеї здійснюється через роботу Ради учнівського самоврядування. Її склад обирається раз на рік на звітно-виборному засіданні кожного навчального року. Кожна група обирає по два представники до Ради і покладає на них обов’язок відстоювати інтереси колективу. Метою діяльності учнівської Ради ліцею є виховання соціально активної особистості, задоволення потреб учнівської молоді в організації ліцейного та позаліцейного життя. Вся робота Ради учнівського самоврядування спланована на рік, але учні мають право вносити до плану необхідні корективи. Засідання Ради проходить один раз на місяць та в разі необхідності.



Основними завданнями органів учнівського самоврядування є:

- забезпечення можливості учням брати участь у плануванні та реалізації навчально-виховного процесу;
- налагодження співробітництва з педагогічним колективом, адміністрацією та батьківським комітетом ліцею;
- забезпечення виконання учнями своїх обов’язків ; - підготовка та участь у проведенні предметних олімпіад, конкурсів, творчих вечорів та вечорів відпочинку;
- організація порядку в ліцеї, на території навчального закладу та контроль за чергуванням;
- формування гідного громадянина України на основі загальнолюдської моралі, національної культури, традицій та духовності українського народу.


Самоврядування виконує такі функції:

- виховну: формування в учнів національної свідомості, політичної культури, громадської думки, стимулювання до позитивних ідейно-моральних вчинків;
- колективнотворчу: створення сприятливого середовища в колективі; передача традицій і позитивного досвіду новоприбулим учням; вирішення конфліктних ситуацій;
- управлінську: залучення учнів до різноманітних форм організаторської діяльності – обговорення й прийняття рішень, складання планів, розподіл до¬ручень, облік та контроль організаторської діяльності, аналіз роботи органів учнівського самоврядування.


Безумовно, самоврядування неможливе без підтримки педагогів та майстрів виробничого навчання. В МПЛТРС створена група педагогів-консультантів, які допомагають органам учнівського самоврядування. Вони ознайомлені з основними матеріалами, що стосуються самоврядування в цілому, намагаються не нав’язувати власну волю, а лише сприяти активності учнів.


Активність учнів найбільше проявляється у колективних творчих справах, які збагачують колектив і особистість цінним досвідом, дають кожному змогу виявити і вдосконалити здібності, потреби, ставлення і стосунки. Прикладом таких колективних творчих справ є: День знань, День здоров'я, День учителя, загальноліцейні акції до Дня боротьби з ВІЛ (СНІДом); Дзвони Чорнобиля, конкурсно-розважальні програми „Нумо хлопці”, "Валентинів день”. Також за участю учнівського самоврядування в ліцеї проходять щорічні благодійні акції на підтримку онкохворих дітей, постраждалих від воєнного конфлікту в зоні проведення АТО, а також воїнів, що відстоюють цілісність держави в зоні АТО.


Кiлькiсть переглядiв: 1073

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.