14.01.2016р. серед учнів другого курсу проведено розвивальне заняття за темою "Крок до професійного успіху" Мета заняття: розвиткок мотивації та використовування особистих ресерсів для професійної реалізації.
05.01.2016р. з метою поширення інформації щодо "Попередження насильства над дітьми", здійснен виступ серед педагогічного колективу за темою "Кібербулінг - новітня форма агресії".
В рамках акції "16 днів проти насилля" що проходить в ліцеї, одна з основних тем для обговорення, — ВІЛ/СНІД-епідемія, адже 1 грудня — своєрідний день для підбиття підсумків, Всесвітній день боротьби зі СНІДом.
Серед учнів ліцею психологом проведено розвивальне заняття " Я вмію захистити себе та інших" за програмою "Профлактика ВІЛ/ІПСШ та формування відповідальної безпечної поведінки серед молоді".
Метою заняття є підведення учнів до усвідомлення змісту і негативної ролі явищ стигматизації і дискримінації. Формування толерантного ставлення до людей з різними потребами, зокрема до людей, які живуть з ВІЛ.
Учні напрацьовували дії до пропонованих ситуацій, обговорювали їх та давали відповіді на запитання. Отримали інформаційне повідомлення , згадали основні шляхи передачі інфекції, переглянули уривок відеофільму щодо стигматизації ВІЛ позитивних людей.
Для учнів стало важливо зрозуміти, що боротися потрібно з інфекцією, а не з людьми!
Психологічна служба ліцею відкриає акцію "16 днів проти насилля".
Серед учнів ліцею проведено зання щодо профілактики насилля. Учні мали змогу ознайомитись з видами насилля.
Серед учнів здійснено анкетне опитування:
« Визначення проблеми підліткового насильства в начальному закладі»
Для учнів ліцею з особливими потребами психологом ліцею було проведено розвивальне заняття на тему:" Відповідальна безпечна поведінка".
Мета: створити умови для формування навичок відповідальної безпечної поведінки щодо статевих стосунків, запобігання інфікування ВІЛ, ІПСШ та незпланованої вагітності.
20 листопада проведено розвивальне заняття за темою "Перші кроки на робочому міст"
Мета заняття є сприяння розв'язання проблеми працевлаштування та зайнятості. Учні отримали інформаційне повідомлення, працювали у мікрогрупах, відпрацьовували навики у вправах.
11 листопада для учнів групи К-69 проведено заняття за темою "Життя - найвища цінність людини"
27-28 жовтня у групах першого курсу К-159, КК-32 проведено заняття за темою "Наркотичні речовини - загроза здоров'ю".
Заняття проводились за програмою " Профілактика ВІЛ/ІПСШ та формування відповідальної безпечної поведінки серед молоді".
15 жовтня в групі КК-31 було проведено заняття "Шукаю друга".
Заняття сприяє розвитку комунікативних навичок, знайомству учнів, згуртуванню учнівського колективу. Одним із важливих компонентів дружби є довіра між людьми. Учні отримали можливість під час вправи "Сліпий та поводир" відчути міжособистісну довіру.
15 жовтня в групі К-159 проведено заняття "Я можу, я хочу, я буду".
Мета заняття це сприяння розв'язання проблем працевлаштування та зайнятості.-
Для групи учнів з особливими потребами 13 жовтня було проведено арт-терапевтичне заняття " Мій настрій".
Мета заняття полягала у тому щоб створити умови психологічного розвантажування. Дівчатам пропонувалось намалювати свій ємоційний стан, незвичайним для них засобом, пальцями. Ученицям сподобалось таке незвичайне заняття і вони з задоволенням ділились своїми роботами.
7 жовтня серед учнів групи ПДМ-55 було проведено заняття "Планування та облік бюджету".
Під час заняття учні ознайомились з поняттями: бюджет, особистий бюджет, напрацювали статті прибутку та витрат. Практично спробували виступити у ролі фінансового консультанта уявної української сім'ї з сумарним бюджетом 5000 гривень на місяць.
Продовжується діяльність психологічної служби у площені процесу адаптації учнів до навчального процесу. З метою сприяння формуванню професійній позитивній мотивації з учнями груп КК-32, К-159 МРО-2 було проведено розвивальне заняття "Я і професія".
Таким чином, проблема адаптації першокурсників вимагає як спеціального теоретичного вивчення цього процесу, так і системи навчально-виховних заходів, які здатні прискорити входження студентів-першокурсників до колективу, звести до мінімуму наслідки дезадаптації.
Одже психологічна служба розпочала свою роботу з проведення розвивальних занять, які націлені на усуненя труднощів процесу адаптації до нових умов навчання.
У вересні місяці проведені заняття за темою "Давайте познайомимось".
Мета занять полягає у тому щоб познайомити учнів ближче, допомогти пристосуватись особистості до групи, взаємовідносин в ній, формування навичків самопрезентації.
Коментарi