09/04/215 Серед учнів другого курсу проведено заняття "Я хочу, я можу, я буду"./Files/images/psiholog/P4090063.JPG/Files/images/psiholog/P4090065.JPG/Files/images/psiholog/P4090062.JPG/Files/images/psiholog/P4090059.JPG/Files/images/psiholog/P4090057.JPG

03.04.2015 Співпраця з Миколаївським благодійним фондом ЮНІТУС.

Представниками благодійного фонду ЮНІТУС Добрі новою Ганною Олексіївною та Трашкальовою Вікторією Петрівною проведено заняття « Репродуктивне здоров’я».

Підчас заняття учні мали змогу у мікро групах напрацювати складові здоров’я, створити модель здоров’я. Тренери ознайомили учнів з основними факторами від яких залежить здоров’я людини. Основний свій наголос зробили на отримані знань з безпеки статевих стосунків, профілактики інфікування ВІЛ, ІПСШ та незапланованої вагітності.

/Files/images/psiholog/P4030055.JPG/Files/images/psiholog/P4030041.JPG/Files/images/psiholog/P4030045.JPG/Files/images/psiholog/P4030048.JPG

26.03 2015 року у групі КК-30 проведено заняття «Подружжя – основний стан людини.»

Одною із основних цінностей людини є сім’я і тому психологічна служба здійснила спробу допомогти учням глибше усвідомити соціальний зміст шлюбу, дослідити свої установки на майбутнє життя на подружні ролі чоловіка та жінки.

Під час заняття учні мали змогу познайомитись з інформаційним повідомленем «Сім’я та її ролі», «Цінності в житті», заповнити анкету « Чи готовий до шлюбу?» . Під час групового обговорення анкети були розглянуті гендерні установки стосовно того хто і за що відповідає у родині. Особливе задоволення для учнів стало створення особистих колажів на тему «Щаслива родина». Кожний колаж втілює індивідуальну модель майбутньої родини./Files/images/psiholog/P3260011.JPG/Files/images/psiholog/P3260009.JPG/Files/images/psiholog/P3260003.JPG

24 лютого здійснена презентація виховної програми "Особиста гідність. Безпека життя. Громадська позиці." щодо профілакти такого явища, як торгівля людьми.

Програма виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми "Особиста гідність. Безпека життя. Громадська позиція" розроблена для учнів професійно - технічних закладів.

Вона передбачає надання учасникам аргуменотваної інформації, що сприяє виробленню у них негативного ставлення до явища торгівлі людьми та пов'язаних із ним злочинів і водночас позитивгої мотивації до його запобігання. також вона спрямована на формування та розвиток особистості, яка вміє оптимально вирішувати складні питання своєї життєдіяльності, успішно досягати індивідуальних та суспільних цілей.

Під час презентації викладачі, майстри виробничого навчання, класні керівники мали змогу ознайомитись з стратегією та основними принципами програми,блоками програми, деякими вправами з програми, методичними посібниками, дикатичними іграми "Галопам по европах", "рожеві окуляри", з електроним курсом.

/Files/images/psiholog/P2240077.JPG/Files/images/psiholog/P2240075.JPG/Files/images/psiholog/P2240073.JPG/Files/images/psiholog/P2240067.JPG/Files/images/psiholog/P2240055.JPG/Files/images/psiholog/P2240060.JPG

20 лютого здійснено психопросвітницьку діяльність щодо здорового способу життя серед учнів ліцею.

Під час виробничого навчаня серед учнів торгового відділення, проведено заняття "Інфекції що передаються статевим шляхом" з модуля "Прояви турботу і обачливість".

Під час заняття учні мали змогу ознайомитись з визначенням та розкритти поняття ІПСШ. Характерні прояви та наслідки іПСШ. Важливість медичного обстеження та лікування. Причини, які призводять до інфікування ВІЛ та ІПСШ./Files/images/psiholog/D5lJTbyU2FA.jpg/Files/images/psiholog/kZVDMgvqQhw.jpg/Files/images/psiholog/JCbDiCo7Hpw.jpg/Files/images/psiholog/CeMFhaJ5Rv4.jpg/Files/images/psiholog/c0ZeY1n-aJI.jpg

3-6 лютого 2015р. навчання за програмою виховної роботи з підлітками з питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція».

Під час навчання учасники:
• обговорили нові тенденції у торгівлі людьми;
• ознайомилися із програмою виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми;
• отримали програму спецкурсу «Впровадження програми виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»»;
• розглянули методику використання настільних просвітницько-профілактичних ігор «Рожеві окуляри», «Галопом по Європах», коміксів, електронного уроку.
Навчання було проведене в рамках проекту «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад», що впроваджується Представництвом Міжнародної організації з міграції в Україні у партнерстві з Українським фондом «Благополуччя дітей» та Західноукраїнським ресурсним центром за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації.

/Files/images/psiholog/P2050030.JPG/Files/images/psiholog/DSC_0280.JPG/Files/images/psiholog/DSC_0057.JPG


Психологічний супровід педагогів та майстрів виробничого навчання, які атестуються.29.01.2015р.

Атестаційний період — надзвичайно важливий етап діяльності викладачів та майстрів виробничого навчання.

Під час атестації збільшується навчальне, виховне, фізичне і психоемоційне навантаження на вчителя, а тому, психологічна під­тримка – є один із важливих чинників, необ­хідних педагогу в цей час.

Атестація педагогічних працівників спрямована на підвищення кваліфікації, професіоналізму, майстерності вчителя та покликана стимулювати його педагогічну діяльність, інтелектуальний розвиток та творчий потенціал.

Створюється атестаційна комісія, яка узагальнює підсумки діяльності викладача, майстра виробничого навчання, забезпечує об’єктивність експертних оцінок. До складу атестаційної комісії входить і практичний психолог.

Гармонійне поєднання роботи методичної та психологічної служб у період підготовки та проходження атестації допомагає педагогові психологічно налаштуватися та гідно пройти атестацію.

Психологічний супровід викладачів та майстрів виробничого навчання проходить у різних формах.

Практичними психологом ліцею проводяться:

  • індивідуальні бесі­ди,
  • індивідуальна психодіагностика,
  • групові консультації, семінари, тренінги.

Так 29.01.2015р був проведень тренінг «Тайм – менеджмент для вчителя».

Мета тренінгу: Навчити педагогів більш ефективно використовувати час. Підвищити особисту ефективність роботи, що дозволяють досягати великих результатів і досягати значимих цілей при менших витратах часу і енергії.

22.січня 2015р. Психологічний супровід сиріт ліцею.

/Files/images/psiholog/P1230214.JPG/Files/images/psiholog/P1230212.JPG/Files/images/psiholog/P1220214.JPGСеред учів, які мають статус сиріт проведене заняття за темою "Співбесіда з роботодавцем"

під час заняття учасники мали змогу сформолювати уявлення про працевлаштування, ринок праці, його особливості.Підібрані вправи, дають змогу формувати відповідальне ставлення до працевлаштування та позитивну самооцінку.

19 січня 2015р. психологічною службою серед учнів ліцею проведено розвивальне заняття "Дошлюбна чистота".

/Files/images/psiholog/P1190209.JPG

Метою заняття постає формування умов та навичок відповідальної безпечної поведінки щодо статевих відносин. З осбливою увагою учні сприймали інформаційне повідомлення щодо формування відносин між юнаками та дівчатами у минулому. На занятті приймали участь представники учнівського самоврядування.

23.12.2014 року психологічною службою ліцею проведено психопрофілактичне заняття на тему "Торгівля людьми".

Через деякий час учні ТУ груп вийдуть у простір "ринку праці", де їх очікують різні непередбачуванні ситуації і тому психологічна служба ліцею розпочала проведення психопрофілактичних занять з теми "Торгівля людьми" також тренінгові занять щодо сприяння розв’язанню проблем працевлаштування та зайнятості молоді."

Враховуючи те що молоді люди прагнуть до великих заробітків, працевлаштування за кордоном, "легких грошей", метою заняття постає формування відповідального ставлення до власної поведінки під час пошуку роботи та працевлаштування.

Під час заняття з учнями проведенна анкета, представлена презентація, проведенна гра "Рожеві окуляри".

/Files/images/psiholog/PC230057.JPG/Files/images/psiholog/PC230056.JPG/Files/images/psiholog/PC230055.JPG/Files/images/psiholog/PC230052.JPG

/Files/images/psiholog/PC230051.JPG

У грудні 2014 року з педагогичним колективом психологічною службою проведено заняття на тему « Актуальність проблеми насильства у дитячому середовищі».

Під час заняття викладачі та майстри виробничого навчання мали змогу пригадати свій особистий досвід щодо актів насилля, як під час навчання у школі, особистому житті, соціумі.

Для педагогів були пропоновані різні вправи для групових занять з учнями щоб навчити їх висловлювати свої почуття, створювати позитивну атмосферу в групі, креативно розв’язувати конфлікти та толерантно ставитись до відмінностей.

Мета проведенного заняття: забезпечення та покращення безпечного, турботливого та шанобливого навколишнього середовища для учнів ліцею , а також допомога вчителям в створенні такого середовища.

/Files/images/psiholog/PB250268.JPG/Files/images/psiholog/PB250265.JPG/Files/images/psiholog/PB250261.JPG/Files/images/psiholog/PB250258.JPG

2.10.2014р проведено заняття «Шукаю друга», яке дає змогу учням розвинути свої комунікативні навички, сприяє усвідомленню своєї поведінки під час спілкування з друзями а також формуваню позитивних стосунків у групі.

Заняття проведено серед учнів торгового відділення. Під час взаємодії учні мали змогу привітатись різними мовами, відчути довіру , підтримку, створити дошку об’яв, прослухати та обговорити притчу про дружбу.

/Files/images/PA020175.jpg

7.10.2014р. Допомагаємо учням подолати постравматичний стрес.

Учням був пропанов один із позитивних методів подалання стресу це метод правопівкульного малювання. Під час заняття учні мали змогу ознайомитись з цією технікою, дихательними та релаксаційними вправами.

/Files/images/PA070181.jpg /Files/images/PA070183.jpg

9.10.2014р. У сучасному світі важливо знати свої права і обов’язки.

У групі КК-29 було проведена лекція на тему «Права людини та дитини».

/Files/images/psiholog/PA090186.jpg

14.10.2014р. Виступ на педагогічній раді, тема: «Психолого педагогічна характеристика нового контингенту».

Педагогічні працівники мали змогу ознайомитись з загальними результатами психологічного обстеження учнів 1-го курсу. У ліцеї навчаються більшість учнів з високою та адекватною самооцінкою. Основні мотиви навчання : учбово – пізнавальні, професійні та комунікативні. Більша кількість учнів яка навчається у ліцеї має сильну, рухливу нервову систему,, демонструють емоційну стабільність. Спираючись на діагностичні данні були створені загальні рекомендації щодо взаємодії з учнями 1-го курсу з якими могли ознайомитись усі учасники навчально-виховного процесу.

15.10.2014р. Первина психопрофілактика.

Згідно плану роботи проведено розвивальне заняття за темою «Наркотичні речовини – фактор загрози для здоров’я» за програмою «Профілактика ВІЛ/ІПСШ та формування відповідальної безпечної поведінки серед молоді».

/Files/images/psiholog/PA170202.JPG/Files/images/psiholog/PA170201.JPG/Files/images/psiholog/PA170200.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 146

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Грудень 2018 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31