Програма виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми "Особиста гідність. Безпека життя. Громадська позиція" розроблена для учнів професійно - технічних закладів.
Вона передбачає надання учасникам аргуменотваної інформації, що сприяє виробленню у них негативного ставлення до явища торгівлі людьми та пов'язаних із ним злочинів і водночас позитивгої мотивації до його запобігання. також вона спрямована на формування та розвиток особистості, яка вміє оптимально вирішувати складні питання своєї життєдіяльності, успішно досягати індивідуальних та суспільних цілей.
Під час презентації викладачі, майстри виробничого навчання, класні керівники мали змогу ознайомитись з стратегією та основними принципами програми,блоками програми, деякими вправами з програми, методичними посібниками, дикатичними іграми "Галопам по европах", "рожеві окуляри", з електроним курсом.
Під час виробничого навчаня серед учнів торгового відділення, проведено заняття "Інфекції що передаються статевим шляхом" з модуля "Прояви турботу і обачливість".
Під час заняття учні мали змогу ознайомитись з визначенням та розкритти поняття ІПСШ. Характерні прояви та наслідки іПСШ. Важливість медичного обстеження та лікування. Причини, які призводять до інфікування ВІЛ та ІПСШ.
Під час навчання учасники:
• обговорили нові тенденції у торгівлі людьми;
• ознайомилися із програмою виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми;
• отримали програму спецкурсу «Впровадження програми виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»»;
• розглянули методику використання настільних просвітницько-профілактичних ігор «Рожеві окуляри», «Галопом по Європах», коміксів, електронного уроку.
Навчання було проведене в рамках проекту «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад», що впроваджується Представництвом Міжнародної організації з міграції в Україні у партнерстві з Українським фондом «Благополуччя дітей» та Західноукраїнським ресурсним центром за фінансової підтримки Швейцарської Конфедерації.
Атестаційний період — надзвичайно важливий етап діяльності викладачів та майстрів виробничого навчання.
Під час атестації збільшується навчальне, виховне, фізичне і психоемоційне навантаження на вчителя, а тому, психологічна підтримка – є один із важливих чинників, необхідних педагогу в цей час.
Атестація педагогічних працівників спрямована на підвищення кваліфікації, професіоналізму, майстерності вчителя та покликана стимулювати його педагогічну діяльність, інтелектуальний розвиток та творчий потенціал.
Створюється атестаційна комісія, яка узагальнює підсумки діяльності викладача, майстра виробничого навчання, забезпечує об’єктивність експертних оцінок. До складу атестаційної комісії входить і практичний психолог.
Гармонійне поєднання роботи методичної та психологічної служб у період підготовки та проходження атестації допомагає педагогові психологічно налаштуватися та гідно пройти атестацію.
Психологічний супровід викладачів та майстрів виробничого навчання проходить у різних формах.
Практичними психологом ліцею проводяться:
Так 29.01.2015р був проведень тренінг «Тайм – менеджмент для вчителя».
Мета тренінгу: Навчити педагогів більш ефективно використовувати час. Підвищити особисту ефективність роботи, що дозволяють досягати великих результатів і досягати значимих цілей при менших витратах часу і енергії.
Серед учів, які мають статус сиріт проведене заняття за темою "Співбесіда з роботодавцем"
під час заняття учасники мали змогу сформолювати уявлення про працевлаштування, ринок праці, його особливості.Підібрані вправи, дають змогу формувати відповідальне ставлення до працевлаштування та позитивну самооцінку.
Метою заняття постає формування умов та навичок відповідальної безпечної поведінки щодо статевих відносин. З осбливою увагою учні сприймали інформаційне повідомлення щодо формування відносин між юнаками та дівчатами у минулому. На занятті приймали участь представники учнівського самоврядування.
23.12.2014 року психологічною службою ліцею проведено психопрофілактичне заняття на тему "Торгівля людьми".
Через деякий час учні ТУ груп вийдуть у простір "ринку праці", де їх очікують різні непередбачуванні ситуації і тому психологічна служба ліцею розпочала проведення психопрофілактичних занять з теми "Торгівля людьми" також тренінгові занять щодо сприяння розв’язанню проблем працевлаштування та зайнятості молоді."
Враховуючи те що молоді люди прагнуть до великих заробітків, працевлаштування за кордоном, "легких грошей", метою заняття постає формування відповідального ставлення до власної поведінки під час пошуку роботи та працевлаштування.
Під час заняття з учнями проведенна анкета, представлена презентація, проведенна гра "Рожеві окуляри".
Під час заняття викладачі та майстри виробничого навчання мали змогу пригадати свій особистий досвід щодо актів насилля, як під час навчання у школі, особистому житті, соціумі.
Для педагогів були пропоновані різні вправи для групових занять з учнями щоб навчити їх висловлювати свої почуття, створювати позитивну атмосферу в групі, креативно розв’язувати конфлікти та толерантно ставитись до відмінностей.
Мета проведенного заняття: забезпечення та покращення безпечного, турботливого та шанобливого навколишнього середовища для учнів ліцею , а також допомога вчителям в створенні такого середовища.
2.10.2014р проведено заняття «Шукаю друга», яке дає змогу учням розвинути свої комунікативні навички, сприяє усвідомленню своєї поведінки під час спілкування з друзями а також формуваню позитивних стосунків у групі.
Заняття проведено серед учнів торгового відділення. Під час взаємодії учні мали змогу привітатись різними мовами, відчути довіру , підтримку, створити дошку об’яв, прослухати та обговорити притчу про дружбу.
Учням був пропанов один із позитивних методів подалання стресу це метод правопівкульного малювання. Під час заняття учні мали змогу ознайомитись з цією технікою, дихательними та релаксаційними вправами.
У групі КК-29 було проведена лекція на тему «Права людини та дитини».
Педагогічні працівники мали змогу ознайомитись з загальними результатами психологічного обстеження учнів 1-го курсу. У ліцеї навчаються більшість учнів з високою та адекватною самооцінкою. Основні мотиви навчання : учбово – пізнавальні, професійні та комунікативні. Більша кількість учнів яка навчається у ліцеї має сильну, рухливу нервову систему,, демонструють емоційну стабільність. Спираючись на діагностичні данні були створені загальні рекомендації щодо взаємодії з учнями 1-го курсу з якими могли ознайомитись усі учасники навчально-виховного процесу.
Згідно плану роботи проведено розвивальне заняття за темою «Наркотичні речовини – фактор загрози для здоров’я» за програмою «Профілактика ВІЛ/ІПСШ та формування відповідальної безпечної поведінки серед молоді».
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.