Виховна робота займає одне з провідних місць серед напрямків роботи педагогічного колективу ліцею. Головною метою закладу є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкурентного вибору свого місця в житті.
Вся робота в ліцеї спрямована на формування в учнів загальнолюдських, національних, духовних цінностей в умовах особистісно-зорієнтованої навчально-виховної системи, забезпечення різнобічного розвитку особистості. При цьому вирішуються завдання професійної адаптації учнів, розвитку індивідуальної творчої особистості, формування патріотичних почуттів, утвердження національної гідності; виховання та розвитку потреб у здоровому способі життя, збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров’я учнів, поєднання індивідуального і колективного виховання, забезпечення системи правової освіти.
Планування та організація навчально-виховної роботи у ліцеї здійснюється у відповідності до нормативно-правових актів, а саме: Конституції України, Законів України "Про освіту", "Про професійно-технічну освіту", "Положення про організацію навчально-виробничого процесу у професійно-технічних навчальних закладах" Міністерства освіти і науки України (наказ МОН України від 30.05.2006 № 419), "Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства", "Національної програми правової освіти населення", Закону України "Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування” та інших.
Планування виховної роботи проводиться в декілька етапів: на рік, на місяць, на рівні конкретної справи і на рівні конкретного завдання у відповідності з плановою документацією.
Основними напрямками виховної роботи є:
- національно-патріотичне виховання;
- правове і превентивне виховання;
- морально-етичне виховання;
- виховання здорового способу життя;
- трудове та екологічне виховання.
Також виховна робота в ліцеї спрямована на вивчення індивідуальних особливостей учнів, активізацію їх навчальної діяльності, розвиток і вдосконалення учнівського самоврядування, організацію роботи з батьками, розвиток творчих здібностей учнів.
Коментарi