Повернутися до звичайного режиму
Підписатися на RSS

14.01.2016р. серед учнів другого курсу проведено розвивальне заняття за темою "Крок до професійного успіху" Мета заняття: розвиткок мотивації та використовування особистих ресерсів для професійної реалізації.

/Files/images/psiholog/P1140198.JPG

/Files/images/psiholog/P1140194.JPG

05.01.2016р. з метою поширення інформації щодо "Попередження насильства над дітьми", здійснен виступ серед педагогічного колективу за темою "Кібербулінг - новітня форма агресії".

/Files/images/psiholog/P1050183.JPG

В рамках акції "16 днів проти насилля" що проходить в ліцеї, одна з основних тем для обговорення, — ВІЛ/СНІД-епідемія, адже 1 грудня — своєрідний день для підбиття підсумків, Всесвітній день боротьби зі СНІДом.

Серед учнів ліцею психологом проведено розвивальне заняття " Я вмію захистити себе та інших" за програмою "Профлактика ВІЛ/ІПСШ та формування відповідальної безпечної поведінки серед молоді".

Метою заняття є підведення учнів до усвідомлення змісту і негативної ролі явищ стигматизації і дискримінації. Формування толерантного ставлення до людей з різними потребами, зокрема до людей, які живуть з ВІЛ.

Учні напрацьовували дії до пропонованих ситуацій, обговорювали їх та давали відповіді на запитання. Отримали інформаційне повідомлення , згадали основні шляхи передачі інфекції, переглянули уривок відеофільму щодо стигматизації ВІЛ позитивних людей.

Для учнів стало важливо зрозуміти, що боротися потрібно з інфекцією, а не з людьми!/Files/images/psiholog/PC010089.JPG/Files/images/psiholog/PC010091.JPG/Files/images/psiholog/PC010087.JPG/Files/images/psiholog/PC010086.JPG

/Files/images/psiholog/PC010085.JPG

Психологічна служба ліцею відкриає акцію "16 днів проти насилля".

Серед учнів ліцею проведено зання щодо профілактики насилля. Учні мали змогу ознайомитись з видами насилля.

Серед учнів здійснено анкетне опитування:

« Визначення проблеми підліткового насильства в начальному закладі»

/Files/images/psiholog/PB270084.JPG/Files/images/psiholog/PB270082.JPG/Files/images/psiholog/PB270081.JPG/Files/images/psiholog/PB270076.JPG

Для учнів ліцею з особливими потребами психологом ліцею було проведено розвивальне заняття на тему:" Відповідальна безпечна поведінка".

Мета: створити умови для формування навичок відповідальної безпечної поведінки щодо статевих стосунків, запобігання інфікування ВІЛ, ІПСШ та незпланованої вагітності./Files/images/psiholog/PB030301.JPG/Files/images/psiholog/PB030300.JPG/Files/images/psiholog/PB030299.JPG/Files/images/20151103_084801.jpg/Files/images/20151103_084735.jpg

20 листопада проведено розвивальне заняття за темою "Перші кроки на робочому міст"

Мета заняття є сприяння розв'язання проблеми працевлаштування та зайнятості. Учні отримали інформаційне повідомлення, працювали у мікрогрупах, відпрацьовували навики у вправах. /Files/images/psiholog/PB200061.JPG/Files/images/psiholog/PB200053.JPG/Files/images/psiholog/PB200052.JPG/Files/images/psiholog/PB200049.JPG/Files/images/psiholog/PB200051.JPG

11 листопада для учнів групи К-69 проведено заняття за темою "Життя - найвища цінність людини"

/Files/images/psiholog/PB090312.JPG/Files/images/psiholog/PB090307.JPG

27-28 жовтня у групах першого курсу К-159, КК-32 проведено заняття за темою "Наркотичні речовини - загроза здоров'ю".

Заняття проводились за програмою " Профілактика ВІЛ/ІПСШ та формування відповідальної безпечної поведінки серед молоді".

/Files/images/psiholog/PA280295.JPG/Files/images/psiholog/PA280297.JPG/Files/images/psiholog/PA270281.JPG/Files/images/psiholog/PA270279.JPG

15 жовтня в групі КК-31 було проведено заняття "Шукаю друга".

Заняття сприяє розвитку комунікативних навичок, знайомству учнів, згуртуванню учнівського колективу. Одним із важливих компонентів дружби є довіра між людьми. Учні отримали можливість під час вправи "Сліпий та поводир" відчути міжособистісну довіру./Files/images/psiholog/PA150185.JPG/Files/images/psiholog/PA150187.JPG/Files/images/psiholog/PA150186.JPG/Files/images/psiholog/PA150188.JPG

15 жовтня в групі К-159 проведено заняття "Я можу, я хочу, я буду".

Мета заняття це сприяння розв'язання проблем працевлаштування та зайнятості./Files/images/psiholog/PA150184.JPG-/Files/images/psiholog/PA150183.JPG/Files/images/psiholog/PA150181.JPG

/Files/images/psiholog/PA150180.JPG

Для групи учнів з особливими потребами 13 жовтня було проведено арт-терапевтичне заняття " Мій настрій".

Мета заняття полягала у тому щоб створити умови психологічного розвантажування. Дівчатам пропонувалось намалювати свій ємоційний стан, незвичайним для них засобом, пальцями. Ученицям сподобалось таке незвичайне заняття і вони з задоволенням ділились своїми роботами./Files/images/psiholog/PA130173.JPG/Files/images/psiholog/PA130167.JPG/Files/images/psiholog/PA130172.JPG/Files/images/psiholog/PA130170.JPG

7 жовтня серед учнів групи ПДМ-55 було проведено заняття "Планування та облік бюджету".

Під час заняття учні ознайомились з поняттями: бюджет, особистий бюджет, напрацювали статті прибутку та витрат. Практично спробували виступити у ролі фінансового консультанта уявної української сім'ї з сумарним бюджетом 5000 гривень на місяць./Files/images/psiholog/PA070169.JPG/Files/images/psiholog/PA070170.JPG

Продовжується діяльність психологічної служби у площені процесу адаптації учнів до навчального процесу. З метою сприяння формуванню професійній позитивній мотивації з учнями груп КК-32, К-159 МРО-2 було проведено розвивальне заняття "Я і професія"./Files/images/psiholog/P9090039.JPG/Files/images/psiholog/PA060164.JPG/Files/images/psiholog/P9250155.JPG/Files/images/psiholog/P9180153.JPG

Перший рік навчання є дуже важливим тому, що в цей час у учня відбувається багато емоційно-особистісних і когнітивних змін – нерідко кількість цих змін перевищує ту, яка припадає на весь період навчання у освітньому закладі. Вони обумовлені ситуацією нових і незвичних вимог для студента.

Таким чином, проблема адаптації першокурсників вимагає як спеціального теоретичного вивчення цього процесу, так і системи навчально-виховних заходів, які здатні прискорити входження студентів-першокурсників до колективу, звести до мінімуму наслідки дезадаптації.

Одже психологічна служба розпочала свою роботу з проведення розвивальних занять, які націлені на усуненя труднощів процесу адаптації до нових умов навчання.

У вересні місяці проведені заняття за темою "Давайте познайомимось".

Мета занять полягає у тому щоб познайомити учнів ближче, допомогти пристосуватись особистості до групи, взаємовідносин в ній, формування навичків самопрезентації.

/Files/images/psiholog/veresen_2015/P9110083.JPG/Files/images/psiholog/veresen_2015/P9100074.JPG/Files/images/psiholog/P9100071.JPG/Files/images/psiholog/veresen_2015/P9090040.JPG
Кiлькiсть переглядiв: 921

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.