Новини

Дистанційне навчання в групах КК-37 та КК-38

 Здобувачі освіти груп КК-37 та КК-38 в умовах дистанційного навчання відпрацьовують лабораторно-практичні роботи та виробниче навчання з професії "Кондитер". Майстри виробничого навчання Клепко Л.А., Кротова А.А., Сошинська О.М. та викладач Медведь Л.В. коментують та оцінюють роботи учнів.           ...

Дистанційне навчання в МПЛТРС

 В Україні призупинено освітній процес у навчальних закладах усіх типів та форм власності у зв'язку з введенням протиепідемічних заходів та обмежень для запобігання розповсюдження інфекційних захворювань та ГРВІ. У зв'язку з цим в МПЛТРС виконання навчальних планів, освітніх програм здійснюється шляхом дистанційного навчання з використанням Viber, Telegram, Skype, Facebook та інших сервісів. Створено спільноти, де спілкуються майстри виробничого навчання та викладачі зі здобувачами освіти щодо навчально- виховного процесу...

Проведення тренінгового заняття з учнями 9 Б класу ЗОШ№51 на тему: «Твій професійний вибір» Тренінг проводили: заст.дир. з НВихР Таран Н.В. та практичний психолог Старченко А.В.

     27 лютого 2020 року Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу провів профорієнтаційну роботу у ЗОШ №51. Тренінг "Твій професійний вибір" був проведений серед учнів 9—Б класу. Метою заняття було визначення професійних нахилів учнів, сприяння формуванню інтересу до робітничих професій та усвідомленню правильного вибору професії. На занятті були використані діагностичні методики для визначення професійної спрямованості особистості...

Проведення тренінгового заняття з учнями 8 та 9 класу ЗОШ№32 на тему: "Твій професійний вибір". Тренінг проводили: заст.дир. з НВихР Таран Н.В. та практичний психолог Старченко А.В.

 26 лютого 2020 року Миколаївський професійний ліцей торгівлі та ресторанного сервісу провів профорієнтаційну роботу у ЗОШ 32. Тренінг "Твій професійний вибір" був проведений серед здобувачів освіти 8-9 класів. Метою заняття було визначення професійних нахилів здобувачів освіти, сприяння формуванню інтересу до робітничих професій та усвідомленню правильного вибору професії. На занятті були використані діагностичні методики для визначення професійної спрямованості особистості...