/Files/images/vdkritiy_urok/Методична робота.gif




в Миколаївському професійному ліцеї торгівлі та ресторанного сервісу


Роботу педагогічного колективу спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми “Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження в навчально-виховний процес інноваційних технологій”, та виконання таких завдань:

- забезпечення функціонування ліцею як цілісної соціально-педагогічної системи , спрямованої на розвиток і саморозвиток компетентної, конкурентоспроможної особистості, яка вміє творчо розв’язувати проблеми, прагне змінити на краще своє життя й життя своєї країни

- забезпечення зростання фахової підготовки викладачів, організацію та вивчення перспективного педагогічного досвіду , опанування педагогами нових методів та форм навчання, вивчення та впровадження у професійно-теоретичну , загально-професійну та професійно-практичну підготовку досягнень психолого-педагогічної науки;

- сумісно з психологом ліцею проведення методичних та психолого-педагогічних семінарів, з метою підвищення педагогічної та психологічної культури педпрацівників;

- вивчення та аналіз навчальних планів, програм, методичних розробок;

- оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, втіленням їх у практичні заняття;

- презентація досвіду роботи педпрацівників протягом року на інструктивно-методичних нарадах ;

- виготовлення, згідно з новітніми технологіями, дидактичного, матеріалу для зміцнення матеріально – технічної бази;

- залучення педпрацівників до участі у інструкційно – методичних нарадах, семінарах, обласних заходах з метою обміну досвідом;

- систематичне проведення моніторингу навчальних досягнень учнів з предметів загально-професійної, професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки, адміністративних контрольних робіт у І та ІІ семестрах, з послідуючим їх аналізом, усуненням недоліків, що виявлені у поточному році;

- залучення працівників до оволодіння комп’ютерними технологіями, ТУ технікою, та використанням їх у навчальному процесі;

- забезпечення умов індивідуального розвитку учнів, досягнення ними високого рівня навченості, відповідного ступеня навчання, інтелектуального творчого потенціалу з урахуванням пізнавальних інтересів та нахилів;

- стимулювання творчої активність, самореалізацію учнів у різних видах позаурочної діяльності, створення комфортних умови для творчого розвитку та самореалізації особистості;

- сприяння участі педагогічних працівників, учнів, у науковій, дослідницькій, пошуковій роботі ;

- забезпечення умов для задоволення потреб у фізичній активності, фізичному розвитку, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я учнів

Кiлькiсть переглядiв: 674

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.