19 грудня в групі МРО-3, де навчаються майбутні майстри ресторанного обслуговування, пройшов відкритий урок на тему "Професійний імідж офіціанта", який провела практичний психолог Телешова Ірина Вікторівна. Під час заняття учні ознайомилися з поняттям іміджу, сформулювали поняття про імідж ділової людини, поглибили знання щодо вимог до зовнішнього вигляду працівника сфери послуг.
Вони дізналися, що імідж є найважливішим чинником успіху у професійній діяльності, адже імідж - це комплекс вражень, які справляє людина на оточуючих. Як свідчать психологічні дослідження, у 85 випадках зі 100 люди після першого знайомства створюють для себе образ людини на основі її зовнішнього вигляду. Змінити перше враження згодом важко. Отже, навіть найрозумнішій, найдобрішій, товариській і доброзичливій людині, унікальному фахівцю, необхідно бути уважним до свого вигляду, якщо віна хоче налагодити гарні стосунки з оточуючими.
Коментарi