Повернутися до звичайного режиму

19 грудня в групі МРО-3, де навчаються майбутні майстри ресторанного обслуговування, пройшов відкритий урок на тему "Професійний імідж офіціанта", який провела практичний психолог Телешова Ірина Вікторівна. Під час заняття учні ознайомилися з поняттям іміджу, сформулювали поняття про імідж ділової людини, поглибили знання щодо вимог до зовнішнього вигляду працівника сфери послуг.

Вони дізналися, що імідж є найважливішим чинником успіху у професійній діяльності, адже імідж - це комплекс вражень, які справляє людина на оточуючих. Як свідчать психологічні дослідження, у 85 випадках зі 100 люди після першого знайомства створюють для себе образ лю­дини на основі її зовнішнього вигляду. Змінити перше враження згодом важко. Отже, навіть найрозумнішій, найдобрішій, товариській і доброзичливій людині, унікальному фахівцю, необхідно бути уважним до сво­го вигляду, якщо віна хоче налагодити гарні стосунки з оточуючими.

/Files/images/vdkritiy_urok/image-0-02-05-0abec31493ec53dee0bd2ba76d69b06b0e7ab66a9e7f75c953bdc567033fca40-V.jpg/Files/images/vdkritiy_urok/image-0-02-05-5913aa95c756da4c125654b2055f49ea15298791f75c3f1b40a66d9b99a3aaa8-V.jpg/Files/images/vdkritiy_urok/image-0-02-05-21312e591cf7c19eb4258c77d4f76c91432d1d3414d00a17a820e06232b2f783-V.jpg/Files/images/vdkritiy_urok/image-0-02-05-78dcbec1e8e170f45e32eb01cfeedb65433919f053ee281d6b8e5848330821c0-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 251

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.